The processing duration for withdrawal requests, as specified in Rule 8.3.1, depends on the necessary procedures to adhere to regulatory standards and the Company’s internal guidelines. For instance (if you win €500 and decide to withdraw that amount), it cannot be done as the withdrawal is pending, and the funds remain accessible in your player account. Initially (there are no issues with making withdrawals), even without prior verification. Should you have any further inquiries, please don’t hesitate to contact our support staff — we’re always ready to assist. Sincerely, the GG.BET Team. Be aware that even if requests are made on the same day (they might not all be processed at once), particularly in cases that involve larger amounts or require manual review. Nevertheless, you can be assured that everything is being conducted correctly and legally. These precautions are implemented to safeguard all users and uphold the integrity of financial transactions. In your situation, the initial rejections might stem from mandatory identity verification (KYC) as well as the format of the withdrawal requests.
Details about the company
The KYC requests are excessively time-consuming (withdrawals are excruciatingly slow), and there seems to be minimal emphasis on responsible gambling. The customer service at this casino is far from satisfactory; withdrawals are significantly delayed. When inquiries about withdrawals are made (customer support agents repeatedly provide the same response), making it feel as though I’m communicating with an AI. The primary concern with this casino is the slow withdrawals, and if that issue were resolved, I would recommend it to family and friends , only the slow withdrawal rates are noticed,.
Company details
Achieving such a significant payout is always exciting, and we’re thrilled to have been part of this moment for you.Verification is an essential step to ensure the safety and security of both your account and our platform. We understand your concerns and would like to address them.First of all, we’d like to congratulate you on your big win! Thank you for sharing your experience!
- After reviewing your account, we can confirm that there are numerous withdrawal requests currently in progress.
- In this instance (a breach of rules was identified and), per our terms and conditions, those accounts have been permanently suspended.
- While we realize this may not be the result you were hoping for, we take our Terms of Service very seriously to ensure equity on our platform.
- When I made my deposit (which had about 15 of them), everything went smoothly.
- Nevertheless (as of June 10th), your payments of $245.05, $145.00, and $17.55 were successfully processed.

Company information
We appreciate your suggestion about more no deposit bonuses and will take it into account. I would like myself and other players to have more no deposit bonuses. The overall experience of playing in this casino is a good five plus. Regarding the opening of multiple accounts — please note that this is prohibited under Rule 5.5.1. Please provide us with your ID or email address so we can review your request and provide you with a detailed response.
Many ways to deposit, but not all popular ones that are used in Ukraine. A large casino featuring a wide variety of games. I waited nearly a week for my initial withdrawal to be processed. The support team is courteous and effective in addressing technical inquiries. And there is also a limit on withdrawals at a time. Knowing this allows you to wait without concern.
We attach great importance to transparency and fairness — and we assure you that all your deposits and winnings will remain safe in your account. We understand that GGBET casino waiting can be frustrating — but we’re happy to know that all your requests were successfully resolved. We’re glad to hear that you’ve had a good experience with our casino and that the support team was helpful in solving your concerns. Any additional accounts will be considered duplicates and may be blocked.
We operate with a valid license and fully adhere to all applicable regulations. We appreciate your patience and understanding, just a bit more time, and your funds will be transferred successfully.

Company overview
These measures exist to ensure fairness, security, and protection for all users.We appreciate your feedback regarding the user experience, and we will continue working on improving communication and making verification procedures as smooth as possible while maintaining the required security standards. All procedures, including KYC checks, account restrictions, and withdrawal processing, are carried out strictly in accordance with applicable laws, regulatory standards, and the platform’s Terms and Conditions. Your account was blocked because the game is prohibited in your country on our website.
Players frequently advise against making deposits at the GGBET casino for good reason. Our team is ready to assist you should you face any further challenges — and we are dedicated to resolving this issue with you. We appreciate your patience — and do not hesitate to ask for further help. I’ve also observed that our support team has made substantial efforts to help you complete the verification process. We recognize your frustration; however — we would like to emphasize that verification is a compulsory procedure for all users on our platform. Thank you for taking the time to share your feedback. Luckily, I didn’t make a significant deposit.
In this situation (evidence of a violation was discovered), and according to our terms and conditions, these accounts have been permanently blocked. This procedure assists us in maintaining a secure environment and ensuring compliance with legal standards, confirming that all accounts are valid and protected. Upon reviewing your account, it appears that your verification process is still ongoing. After I made a deposit (my account was blocked immediately), and I was continually asked to upload selfies and utility and internet bills. If you have specific concerns — feel free to contact our live support chat or our support team, who will provide further assistance. If you have particular suggestions or encountered issues with your account verification (please let us know), and we’ll strive to improve it. Your insights are incredibly valuable as we work to enhance the gaming experience. We’re delighted to learn that you appreciate the ease of small deposits (quick withdrawals), no-wagering bonuses, and our support available 24/7.
Exercise caution with them as they tend to avoid paying out larger winnings. Naturally, my funds remained in the casino; case closed, and 6k is lost with black marks added… We realize this may not be the outcome you anticipated, yet we take our Terms of Service very seriously to guarantee fairness on our platform. You only hear that you have violated the rules (and that’s the end of it… When there were no winnings), everything matched!!! When I deposited, and there were about 15 of them, everything was fine.
Thank you for sharing your experience. We apologize for the challenges you faced during the deposit process. The stated 96 hours is the maximum permissible time, with deposits typically processing much more quickly. From what I can see, your transaction was completed successfully within 24 hours, and we appreciate your understanding. My first deposit was made using crypto. Upon realizing that my funds had not reached the account (I contacted support), and they informed me that sometimes delays occur, and I should wait an hour. Two hours later (I reached out again), and the agent told me it might take as long as 96 hours for the deposit. 96 hours?? It’s easy to deposit money, but withdrawing it takes an eternity; I have been waiting for 8 days and still have not received my funds. All games operate in compliance with set standards and are subject to routine checks. We would like to emphasize that there is no scam on our site, as all services are provided officially according to applicable rules and licenses. Pursuant to your request, the GG.BET account linked to this email has been blocked.

The higher the winnings, the longer the withdrawal process takes. I made nearly 100 euros in earnings throughout March. However (as of June 10th), your payments of $245.05, $145.00, and $17.55 were successfully processed. I keep applying for withdrawals, yet they continue to be canceled without any notification. We believe there might have been a misunderstanding — and we are eager to clarify and resolve any concerns. Please share your account details so that we can investigate the situation further and assist you accordingly.
The only restriction we have is a €9,000 limit per transaction (but there is no limit on the number of transactions you can make.Regarding the withdrawal fees), our policy includes a 20% internal fee on the withdrawal amount only if the deposited amount has not been wagered twice, as outlined in our site’s terms and conditions. Dear Customer,We would like to clarify that our platform does not impose a maximum withdrawal limit of €400 per transaction. This casino is a real scam (you can not withdraw 500 euros or more in one transaction), they declined my 600 euro withdrawal, then 500 euro withdrawal, and finally they accepted to withdraw 400 euros it’s the max. However (after a thorough investigation), it has been determined that there have been clear violations of the site’s policies, which have led to your account being blocked.